Wij hebben contracten met de postbedrijven DHL en PostNL. Vanaf 100 euro is de verzending gratis. Voor verzending heeft u de volgende drie opties:
1. Verzending binnen 1 werkdag.
Dit betekent dat uw bestelling, mits op een werkdag voor 16 uur geplaatst, de volgende dag bij u wordt bezorgd. Uw bestelling wordt bezorgd door PostNL of DHL, afhankelijke welke bezorger het snelst bij ons langskomt.
2. Verzending binnen 2 werkdagen.
Wij geven uw bestelling mee met DHL. Omdat DHL ééns per twee dagen onze pakketten ophaalt, bestaat de kans dat uw pakket een dag later geleverd wordt, maar dus altijd binnen 2 werkdagen.
3. Verzending naar een DHL-parcelpoint
Wij geven uw bestelling mee met DHL, en DHL bezorgt dit op het dichtstbijzijnde pakketpunt. Dit is goedkoper en gebeurt altijd binnen 2 werkdagen. Indien gewenst kunt u in de opmerkingen een voorkeur voor een ophaalpunt aangeven.
Wel bezorgd maar niet ontvangen
Op het moment dat in de app van de vervoerder staat aangegeven dat het pakket is bezorgd, geven wij vanaf 01-12-2024 geen standaard restitutie indien het pakket toch niet aan u is overhandigd. Dit in verband met toenemende fraude op dit gebied waar Nieuwsuur op 05-12-2024 ook over bericht heeft. Als u kunt aantonen dat er geen bezorger is geweest, bijvoorbeeld met videobeelden van uw deur, van 10 minuten voor het bezorgmoment tot 10 minuten na het bezorgmoment, zullen we het pakket wel opnieuw verzenden. Uiteraard spannen we ons volledig in om helder te krijgen wat er is gebeurd. Dit geldt alleen bij levering aan het huisadres en niet bij levering bij een DHL-punt.
Bestelt u tussen 16.00 en 18.00 en wilt u het toch graag de volgende dag in huis hebben? Neem dan even telefonisch contact met ons op (06-29730273), dan kunnen we u vertellen of we nog verzendmogelijkheden hebben die dag.